דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיארקה - מדוע כדאי לכם לייצר רהיטים מעץ מלא 

מאת    [ 13/03/2012 ]

מילים במאמר: 345   [ נצפה 2129 פעמים ]

בשנים האחרונות הפכו רהיטי העץ המלא למראה שכיח במרבית הבתים במדינת ישראל. רהיטי העץ המלא כשמם כן הם, מורכבים מעצים טבעיים מכל הסוגים (אורן, מייפל, אלון ועוד), וזאת בניגוד לריהוט המורכב מעצים תעשייתיים שלשם ייצורם נדרש חיבור מלאכותי של לבד, שבבים, לוחות וסיבים. במאמר שלפניכם נציג את היתרונות העיקריים הטמונים ברכישת רהיטים המיוצרים מעץ מלא ובהפיכתם לחלק בלתי נפרד מביתכם.

בשביל הנשמה

רהיטי העץ המלא יעניקו לכם תחושה נהדרת של אינטימיות וחום – צבעם החום והמרגיע יזכיר בין רגע את רהיטי העץ הקלאסי שמהם נהנו המלכים והמלכות באירופה הקלאסית אך לפני מאות שנים. מדובר על תענוג אמיתי עבור כל מי שרוצה להרגיש בבית – בדירה. בנוסף, זכרו כי רהיטי העץ המלא יכולים להחזיק מעמד במשך שנים מבלי לשנות את צורתם כהוא זה. העץ זקוק לתחזוק וטיפול אך לא מעבר לכך – שיוף איכותי אשר ייעשה פעם בכמה שנים יגרום לכם להרגיש כאילו רק הרגע הבאתם את הרהיט מהחנות. לבסוף, חשוב לזכור שרהיטי העץ המלא עמידים בפני לחות ופגעים נוספים הנגרמים כתוצאה משינוי באקלים.

בשביל הטבע

שימו לב כי בניגוד לחשיבה המקובלת לפיה מדובר בהיפך המוחלט מדאגה לאיכות הסביבה, הרי שיצרני העץ המלא מתחייבים לנטוע עצים חדשים מייד לאחר כריתת העצים להם הם זקוקים לצורך עבודתם השוטפת. ריהוט מעץ מלא הוא אם כן משאב מתחדש שלא פוגע בסביבה ומשום כך מדובר על רהיט אקולוגי וירוק לכל דבר ועניין.

בשביל הבריאות

מעטים מודעים לעובדה כי ציפויי העץ התעשייתי מכילים חומרים כימיים העלולים לגרום לסרטן ולמחלות קשות נוספות. אחד החומרים הרעילים והבעייתים ביותר בהקשר זה הוא הפורמאלדהיד שנקבע כמסרטן וודאי בשנת 2004. רהיטים מעץ מלא הינם נטולי פורמאלדהיד ועל כן התועלת מהימצאותם בביתכם גדולה עשרות מונים מזו הכרוכה ברהיטים תעשייתיים. חשוב מאוד לשים לב לכך במיוחד אם בביתכם נמצאים תינוקות וילדים קטנים.

לסיכום, בבואכם לבחור רהיטים לבית החדש או לזה הקיים (במידה ובחרתם לשנות דבר מה) בחרו ברהיטי העץ המלא – אל תתפשרו על הבריאות – גם לא על האיכות.

אנו ב-דיארקה מעוניינים לשים אתכם הלקוחות במרכז, להגשים לכם חלומות ולהפוך את חלום העיצוב שלכם - למציאות. אנו בדי ארקה עוסקים ביצירה של חדשנות, בריאות, איכות וייחודיות ומזמינים אתכם להצטרף לחוויה.
 

חברת די ארקה בע"מ DI ARKA מתמחה בעיצוב רהיטים, ספות ומיטות אורתופדיות בהתאמה אישית המבוססים על מוצרים טבעיים. בואו לבקר בחנות המפעל  - מרכז הריהוט הישראלי, רח' משה לוי 10, ראשל"צ. טל: 03-9415497




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב